sâmbătă, 22 ianuarie 2011

MODEL BILET DE VOIE

Bilete de Voie 1 Minut - Penitenciar Braila 2011

5 comentarii:

noi toti spunea...

Da intra-adevar o situatie de de benny hill.Ma mir totusi cum de nu s-a intimplat la noi la bircea...ca noi detinem toate recordurile....in probleme de proasta comunicare.Nicule ce se intimpla??te-ai cam lasat moale....oare sa fie postul tau de la reeducare??Nici blogul nu mai este ce era ...nu mai are nici o activitate....incepe cumva declinul vulturului??ar fi pacat...dupa cite am avut de tras cu totii...

Nic spunea...

22 ianuarie 2011, 13:42

Daca ai ceva sa-mi spui spune-mi in fata stimate ANONIM. Nu ai de unde sa stii tu cat fac si ce fac,oricum cred ca in comparatie cu tine fac sau am facut destule .
Chiar daca pare curios sa stii ca , comentariul tau in care ma ataci chiar eu l-am publicat.
Ai coloana vertebrala si zi-mi in fata daca ai ceva de zis.
Si inca ceva poate nu stiai dar in conducerea sindicatului suntem 5 persoane si tu faci referire doar la mine, asta inseamna ca ai ceva personal cu mine, nu-i asa ?. Si blogul merge in continuare chiar daca am facut si facem in continuare apeluri sa va implicati si voi .
Astept sa-mi spui ce ai pe suflet intre 4 ochi . Iar daca crezi ca ai ce spune srie si tu un articol care poate fi publicat pe blog, sau deja mai tremuri de teama la ce v-a spus Ferent in 30 Decembrie " vreti sange, atunci o sa curga sange...." . Spune-mi tu ce reactie ai avut atunci si-ti spun si eu care a fost reactia me a imediata chiar daca eram in concediu ? Ce zici, te tine ? Eu cred ca nu .

noi toti spunea...

Ce foc iti iei mai d-le lider.Nu te compara cu mine ca nu eu sunt liderul ales....tu esti cel care trebuie sa te lupti...Prea iti iei foc ...nu e bine...Da intr-adevar sunt 5 persoane in conducerea sindicatului dar TU ESTI LIDERUL si e normal sa te intreb pe tine.Degeaba zici ca nu nu m-am implicat deloc...atunci cind ai apelat sa mergem la Bucuresti,Deva la mitinguri sa stii ca am fost.Lasa chestia asta cu intre 4 ochi.Daca e sa o zic o zc oricind si aici si in fata....dar deocamdata e optiunea mea sa o spun aici.Nu te mai taia cind zice lumea ceva de reeducare...Reactia ta la spusele lui Ferent se vede...nimic nici un rezultat.De cite ori au calcat pe bec si Ferent si doctorita si altii nu au patit nimic.Doar vorbe....

Anonim spunea...

D-le lider de sindicat, fara sa vreau am fost martorul unei discutii astazi de-a d-voastra cu un membru de sindicat in legatura cu o anumita propunere pe care o facea membrul respectiv.Vad ca atitudinea d-voastra cam lasa de dorit...nici macar nu ascultati anumite propuneri ci sariti direct cu gura pe membrii.Un singur lucru sa nu uitati,ca ati fost ales de NOI MEMBRII DIN SINDICATUL VULTURUL SI COLEGII TAI.Daca intr-adevar greseste vreun membru fiti mai diplomat in discutie si convingeti-l ca greseste,eu zic caci parerile fiecaruia sunt importante si trebuie ascultate.RUSINICA pt. faza de azi dimineata.Nu asa se procedeaza.Eu va inteleg si probabil si multi colegi inteleg ca presiunea ca lider este mare ....dar cum spunea raposatul cdt. TACT.Sper ca comentariul meu sa fie publicat ...daca nu cumva considerati ca este un atac la persoana liderului.O zi buna si fiti mai calm ca si noi lucram la puscarie si avem si noi nervii intinsi la fel ca d-voastra.

Anonim spunea...

Pt. 11.36.Daca spui ca nu ai nimic atunci identifica-te.Optiunea de a fi tari sub anonimat o au toti.Nu a apelat Liderul pentru el a fost o actiune in ineresul tuturor.Ai inprumutat limbajul ppl, ar fi trebuit sa fie invers.La ce te referi cinspui ca au calcat pe bec?Crezi ca,lederul sau bex decid daca cineva este vinovat? NU mai fi atit de agresiv. Vasile Sorin

 
;